Anasayfa
  • SAĞLIK
  • ANNE & ÇOCUK
  • SAĞLIKLI YAŞAM
  • SENDİKA
  • SGK
  • ATAMA
  • SAĞLIK TURİZMİ
  • SAĞLIK BAKANLIĞI UZMAN GÖRÜŞÜ MEDİKAL İLAÇ SEKTÖRÜ GÜZELLİK VE ESTETİK
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. SAĞLIK
  3. İl Sağlık Müdürü Karaca: "İlk müracaat aile hekimine olmalı"
SAĞLIK
Yayınlanma: 02 Ağustos 2024 - 23:19

İl Sağlık Müdürü Karaca: "İlk müracaat aile hekimine olmalı"

Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Erol Karaca sağlık hizmetlerinde acil bir durum olmadığında ilk müracaatın aile hekimliklerine yapılması gerektiğine dikkat çekti.

SAĞLIK
02 Ağustos 2024 - 23:19
Yorumlar
Dinle
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
İl Sağlık Müdürü Karaca: "İlk müracaat aile hekimine olmalı"
Reklam
Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Erol Karaca sağlık hizmetlerinde acil bir durum olmadığında ilk müracaatın aile hekimliklerine yapılması gerektiğine dikkat çekti.

Aile hekimliği çalışmaları hakkında bilgi veren Manisa İl Sağlık Müdürü Dr. Erol Karaca şöyle devam etti: "Ülkemizde son 20 yılda hastane hizmetleri birçok gelişmiş ülkelere örnek teşkil edecek şekilde ilerlemiş durumda. Görüntüleme, laboratuvar ve ileri sağlık hizmetleri sunan özellikli sağlık birimlerimiz hastanelerde oldukça etkin faaliyetler sürdürmektedir. Fakat sağlık hizmetlerini bir bütün olarak ele almalıyız ve özellikle aile hekimliği dediğimiz birinci basamak koruyucu sağlık hizmetlerinden daha verimli faydalanmalıyız. Aile hekimliği birimlerimiz; kişiye yönelik koruyucu sağlık hizmetleri ile birinci basamak teşhis, tedavi ve rehabilite edici sağlık hizmetlerini, yaş, cinsiyet ve hastalık ayrımı yapmaksızın, her kişiye kapsamlı ve devamlı olarak hizmet vermekle yükümlü sağlık kuruluşlarımızdır. Gerektiği ölçüde gezici sağlık hizmeti, aşılama ve koruyucu tedbirlerle halk sağlığı konusunda önemli işlevler yürütmektedir. Kayıtlı nüfusuna sağlıkla ilgili olarak rehberlik yapar, sağlığı geliştirici ve koruyucu hizmetler ile ana çocuk sağlığı ve aile planlaması hizmetlerini verir."

"Manisa'da aile hekimliğini geliştiriyoruz"

Manisa'da 185 aile sağlığı merkezi ve bu aile sağlığı merkezlerinin bünyesinde 492 aile hekimliği biriminin bulunduğunu kaydeden Karaca, "Her birimde yaklaşık 3 bin vatandaşa sağlık hizmeti verilmektedir ve aile hekimi başına düsen bu nüfusu her geçen gün azaltarak daha nitelikli sağlık hizmeti sunma gayreti içerisinde hareket ediyoruz. Ulaşımın zor olduğu 754 köy ve mahallemize de aile hekimleri tarafından belli günlerde gezici sağlık hizmeti sunulmaktadır. Huzurevi, cezaevi ve Çocuk Koruma İlk Müdahale ve Değerlendirme Birimleri gibi toplu yaşanılan 14 kuruma yerinde sağlık hizmeti verilmektedir." dedi.


  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Kışın bu gıdaları yiyin rahat uyuyun
Kışın bu gıdaları yiyin rahat uyuyun
Gıda zehirlenmelerine dikkat
Gıda zehirlenmelerine dikkat
Sosyal medya bağımlılığı beyni çürütüyor
Sosyal medya bağımlılığı beyni çürütüyor
İzmir İl Sağlık Müdürlüğünden 'hard disk hırsızlığı' açıklaması
İzmir İl Sağlık Müdürlüğünden 'hard disk hırsızlığı' açıklaması
Son Haberler
Kışın bu gıdaları yiyin rahat uyuyun
Kışın bu gıdaları yiyin rahat uyuyun
İzmir'de sağlık turizmi için birlik olma çağrısı
İzmir'de sağlık turizmi için birlik olma çağrısı
Gıda zehirlenmelerine dikkat
Gıda zehirlenmelerine dikkat
Sosyal medya bağımlılığı beyni çürütüyor
Sosyal medya bağımlılığı beyni çürütüyor
İzmir İl Sağlık Müdürlüğünden 'hard disk hırsızlığı' açıklaması
İzmir İl Sağlık Müdürlüğünden 'hard disk hırsızlığı' açıklaması
Ağız İçindeki Şüpheli Yaralar İhmal Edilmemeli
Ağız İçindeki Şüpheli Yaralar İhmal Edilmemeli
'Gelecek 10 yılda 7,7 milyon kişi HIV'den ölebilir'
'Gelecek 10 yılda 7,7 milyon kişi HIV'den ölebilir'
Prof. Dr. Demir,
Prof. Dr. Demir, "Demansın birçok türü, kesin olarak tedavi edilemiyor"
Kanserdeki yeni tedaviler hastaların yaşam kalitesini yükseltiyor
Kanserdeki yeni tedaviler hastaların yaşam kalitesini yükseltiyor
Dr. Müdür Kara'dan yeni aile hekimliği açıklaması
Dr. Müdür Kara'dan yeni aile hekimliği açıklaması
Tepebaşı'nda yılın ilk 6 aylık döneminde 2 ton atık ilaç toplanıp imha edildi
Tepebaşı'nda yılın ilk 6 aylık döneminde 2 ton atık ilaç toplanıp imha edildi

Ana Sayfa
SAĞLIK
ANNE & ÇOCUK
SAĞLIKLI YAŞAM
SENDİKA
SGK
ATAMA
SAĞLIK TURİZMİ
SAĞLIK BAKANLIĞI
UZMAN GÖRÜŞÜ
MEDİKAL
İLAÇ SEKTÖRÜ
GÜZELLİK VE ESTETİK
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Nöbetci Eczaneler
  • İLAÇ SEKTÖRÜ
  • SAĞLIK
  • SAĞLIK BAKANLIĞI
  • SAĞLIKLI YAŞAM
  • SENDİKA
  • SGK
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitemap
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.